Dagrofa / SPAR Danmark

Koden til appen ’SPAR Danmark’ lå allerede klar. Nu kan kunderne få personlige tilbud og inspirerende opskrifter

SPAR-kæden er, ligesom MENY, en del af Dagrofa-koncernen, som er midt i en digital transformation. De trykte tilbudsaviser hører snart fortiden til, og nye digitale muligheder bliver udforsket.

Da vi udviklede en app til MENY for Dagrofa, havde vi hele tiden i baghovedet, at løsningen skulle kunne skaleres til koncernens andre kæder. SPAR blev den næste i rækken, og vi har hjulpet med at tilpasse deres visuelle udtryk til den lille skærm. Alle funktionaliteter, der er udviklet til MENY, findes også i SPAR app'en og funktionaliteter kan tilmed aktiveres/deaktiveres individuelt for de to kæder.

Nu er både data og kode samlet, så MENY og SPAR kører helt strømlinet og skal bruge langt mindre tid på drift, vedligeholdelse og fejlfinding.

  • Salesforce Marketing Cloud
  • MobilePay
  • Storebox
  • Google Maps
  • Apple Maps
  • iPaper
  • Firebase analytics
  • Firebase Dynamic Links
  • Push-notifikationer
  • Personaliseret indhold
  • Stempelkort
  • Samlemærker
  • Opskrifter