Junkbusters
En tredjedel af Danmarks samlede affald er byggeaffald. Alligevel ved de færreste af os, hvordan vi skal håndtere murbrokker og miljøregulativer midt i byggerodet. Enter Junkbusters. Drevet af ønsket om sublim kundeservice, en gnidningsfri brugeroplevelse og mulighed for international skalering revolutionerede dette affaldsfirma hele branchen med en ny, prisvindende digital løsning til afskaffelse af dit, mit og erhvervslivets tonsvis af byggeaffald.
Hele omdrejningspunktet er tilgængelighed for brugeren. Med en omnichannel løsning i form af både online platform og app er Junkbusters bogstaveligt talt lige ved hånden, det øjeblik spørgsmålet om affaldshåndtering melder sig. I løbet af ganske få klik kan den trætte byggemand (eller kvinde) således:
Tilgængelighed var tilsyneladende en mangelvare i affaldsbranchen før Junkbusters tjekkede ind. I hvert fald er antallet af bestillinger steget med hele 43% efter go live af den nye løsning. Og med det brugervenlige kundesystem er telefonkøen til Junkbusters kundeservice faldet med 30%. Eller set fra forretningens perspektiv: Kundeservice har fået frigivet 64% af deres tid ved ikke længere at skulle besvare opklarende spørgsmål. Vigtigst af alt er dog, at Junkbusters med den nye løsning har sparket døren ind til det tyske & svenske marked. Med kombinationen af Junkbusters universelle forretningsmodel og skalerbarheden i den digitale løsning er det nærmest bare et spørgsmål om tid!
Mustache og Junkbusters har arbejdet tæt sammen i en årrække nu. De har hjulpet os med vores nye visuelle udtryk på website, tryksager og selvfølgelig appen, med et fantastisk resultat. Mustache er en super partner, som er fleksibel ift. at skræddersy den løsning man som kunde har brug for. De forstår at lytte og komme med konstruktive og kreative input til hvordan opgaven kan løses. Det de laver ser fantastisk ud og fungerer lige som det skal – to ting som i min verden er ret essentielt!