Dagrofa Foodservice / DGFS Butik
I 2019 blev Dagrofa Foodservice den første fødevarekæde i Danmark til at droppe tilbudsavisen til fordel for digitale, app-baserede tilbud. Appen blev med det samme en stor succes, og vi fik næsten 90% af de aktive kunder til at bruge appen på mindre end 2 måneder.
En stor del af projektet var også at indsamle og bruge data konstruktivt. Det var en helt ny måde at se ens kunder på, og interaktionen mellem grossist og kunde har aldrig været så tæt. Vi har bygget et data set-up, som giver Dagrofa Foodservice mulighed for både at indsamle og bruge data fra kunderne og deraf få den største værdi og interaktion.
Vores seneste projekt sammen bød på et stort redesign af appen med lessons learned fra hele flowet og en del nye funktioner, som tager appen til det næste niveau.
Vores app designer har været med fra start og har arbejdet sammen med Dagrofa Foodservice på at skabe et innovativt, moderne og stilrent design, som repræsenterer Dagrofa Foodservices brand på den helt rigtige måde.
Version 3 byder på personlige profiler med login, notifikationscenter og et skarpt fokus på kundens præferencer. Vi har både udviklet apps og et CMS for geonotifikationer, som i dag bruges til at kommunikere med alle kædens kunder.
Ambitionsniveauet med 2020 udgaven af appen er ret højt. Vi skal løfte niveauet, vi skal vise, at vi er kokkenes professionelle fødevare partner. Designet viser vores brands unikke edge med et godt fokus på UX og mange nye funktioner
Vi er meget glade for samarbejdet med Mustache. Vi får god sparring, og drengene er ikke bange for at ”push back” og komme med gode idéer og innovative løsninger. Det er sjovt og uformelt at arbejde sammen, den kreative proces er inspirerende, og vi ender gang på gang med at lave innovative løsninger, som giver værdi for vores kunder og for os.