AK Nygart

Sådan kom AK Nygart i lommen på kunderne (bogstaveligt talt)

Kunde
AK Nygart
Branche
Sport & livsstil
Leverancer
UX & UI Design
Backend & Middleware
Native Android-udvikling
Native iOS-udvikling

Efterspørgslen på kosmetiske behandlinger har aldrig været større. For en etableret privatklinik som AK Nygart blev det afgørende at fastholde sin førerposition gennem en stærkere digital relation til kunderne.

Sammen udviklede vi et loyalitetskoncept, hvor strategi og digitalisering går hånd i hånd.
Appen samler alt fra personlig rådgivning og pointsystem til kommunikation før og efter behandling. Målet var at skabe en oplevelse, der både føles eksklusiv og nærværende - og som øger loyaliteten hos eksisterende kunder.

Resultatet? En oprettelsesrate på næsten 80%, en gennemsnitlig sessionstid på 8 minutter og en kundetilfredshed på 5/5. AK Nygart har med appen flyttet sin kundeoplevelse ind i en ny digital æra.

Kundernes modtagelse af vores app har været overvældende. Nu kan vi belønne vores loyale kunder med rabatter, og holde dem i hånden hele vejen i mål efter operationer og behandlinger. Det har skabt helt nye rammer for fastholdelse af kunder og øget tilfredsheden efter kirurgi og behandlinger betydeligt.

Maria Teglkamp
-
Marketingsansvarlig